loading...
رز موزیک _ همراه با عشقولانه
عرفان بازدید : 110 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

Siavash%20As%27habi%20 %20Jodayi دانلود آهنگ جدید سیاوش اصحابی به نام جدایی

دانلود آهنگ جدید سیاوش اصحابی به نام جدایی با بالا ترین کیفیت
ملودی و تنظیم : سیاوش اصحابی ، هارمونیکا : کاوه صولتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

Siavash%20As%27habi%20 %20Jodayi دانلود آهنگ جدید سیاوش اصحابی به نام جدایی

دانلود آهنگ جدید سیاوش اصحابی به نام جدایی با بالا ترین کیفیت
ملودی و تنظیم : سیاوش اصحابی ، هارمونیکا : کاوه صولتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سیاوش اصحابی به نام جدایی :

نمی دونم کجا کدوم خزونی بهاره دستام و با خوش برد

صدای التماس ما رو نشنید به همین سادگی احساسمون مرد

دارم گم می کنم اون راهی که هر شب کنار تو از اون رد می شدم

انگار بعد تو تنها تر شدم من بد تو بی یاور شدم من

دارم گم می کنم اون راهی که هر شب کنار تو از اون رد می شدم

انگار بعد تو تنها تر شدم من بد تو بی یاور شدم من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیاوش اصحابی به نام جدایی

♫♫♫♫♫♫

یه عکس یادگاری همدم من یه عمری خاطره از بودن تو

همینه حال و روز هر شب من امید و آرزوی دیدن تو

دارم گم می کنم اون راهی که هر شب کنار تو از اون رد می شدم

انگار بعد تو تنها تر شدم من بد تو بی یاور شدم من

دارم گم می کنم اون راهی که هر شب کنار تو از اون رد می شدم

انگار بعد تو تنها  تر شدم من بد تو بی یاور شدم من

MP3 – 320

Siavash As’habi – Jodayi

MP3 – 128

Siavash As’habi – Jodayi

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت این سایت رو در چه حد می بینید؟
    بنر دوستان
    بنر خودم
    رز موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 14,240
  • بازدید کلی : 77,509