loading...
رز موزیک _ همراه با عشقولانه
عرفان بازدید : 152 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید رامین درخشانی به نام عشق من

دانلود آهنگ جدید رامین درخشانی به نام عشق من

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا رامین درخشانی به نام عشق من با بالاترین کیفیت
آلبوم این خواننده دراواسط بهمن ماه ازشرکت فرهنگی وهنری گام صدا منتشر میشود.
ترانه سرا: نازآفرین قاسمی , ملودی وتنظیم: فرزاد شجاعی
خواننده : رامین درخشانی , ضبط در استودیو گام صدا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید رامین درخشانی به نام عشق من

دانلود آهنگ جدید رامین درخشانی به نام عشق من

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا رامین درخشانی به نام عشق من با بالاترین کیفیت
آلبوم این خواننده دراواسط بهمن ماه ازشرکت فرهنگی وهنری گام صدا منتشر میشود.
ترانه سرا: نازآفرین قاسمی , ملودی وتنظیم: فرزاد شجاعی
خواننده : رامین درخشانی , ضبط در استودیو گام صدا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ رامین درخشانی به نام عشق من:

عشق من دوباره داره بهونه میگیره

اگه بخود که بره دلم از قصه میمیره

میدونه عاشقشم نمی تونم بی اون باشم

میدونه دیونشم دلم می خواد پیشش باشم

اختصاصی پاپ موزیک

نمی تونه بره چون دلم پیشش گیره

نمیتونه بره چون دلم بی اون میمیره

نمی تونه بره از پیش من

نمی تونه بره چون دلم پیشش گیره

نمی تونه بره چون دلم بی اون میمیره

MP3 – 320

Ramin Derakhshani – Nemitone

MP3 – 128

Ramin Derakhshani – Nemitone

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت این سایت رو در چه حد می بینید؟
    بنر دوستان
    بنر خودم
    رز موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 2,385
  • بازدید سال : 15,896
  • بازدید کلی : 79,165
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم - 1393/10/09
    سلام وقت بخیر اگه ...
  • دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 - 1393/09/07
    باسلام خدمت شما مدیر ...
  • پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه - 1393/08/26
    با سلام خدمت شما این ...
  • سامانه پیامک - 1393/07/02
    با سلام خدمت شما مدیر ...
  • سامانه پیامک - 1393/04/20
    با سلام خدمت شما مدیر ...