loading...
رز موزیک _ همراه با عشقولانه
عرفان بازدید : 89 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Milad Baran Ki Bavaresh Mishe دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام کی باورش میشه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد باران به نام کی باورش میشه با بالا ترین کیفیت

ترانه : مریم حیدرزاده ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : کوروش صیفوری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

Milad Baran Ki Bavaresh Mishe دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام کی باورش میشه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد باران به نام کی باورش میشه با بالا ترین کیفیت

ترانه : مریم حیدرزاده ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : کوروش صیفوری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید میلاد باران به نام کی باورش میشه :

کی باورش میشه من این روزا تنهام

دیگه نشونی نیست از هیچکس تو دنیام

کی باورش میشه غصم فراوانه

اسم خودم حتی یادم نمی مونه

کی باورش میشه من خیلی غم دارم

من خیلی چیزا رو این روزا کم دارم

کی باورش میشه من خیلی دل تنگم

با ساعت و لحظه ، تقدیر می جنگم

تنهای تنهام و دنیا سر جاشه

یعنی میشه بازم مثل تو پیدا شه

کی باورش میشه اصلا کی می دونه

روز و شبم مثل موهات پریشونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد باران به نام کی باورش میشه

♫♫♫♫♫♫

تنهای تنهام و دنیا سر جاشه

یعنی میشه بازم مثل تو پیدا شه

باید که باور کرد

خوشبختی هر جایی با این صدا برگرد

با این صدا برگرد ، با این صدا برگرد ، با این صدا برگرد

با این صدا برگرد

کی باورش میشه

MP3 – 320

Milad Baran – Ki Bavaresh Mishe

MP3 – 128

Milad Baran – Ki Bavaresh Mishe

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت این سایت رو در چه حد می بینید؟
    بنر دوستان
    بنر خودم
    رز موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 749
  • بازدید سال : 14,260
  • بازدید کلی : 77,529