loading...
رز موزیک _ همراه با عشقولانه
عرفان بازدید : 81 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه


از درد دوست نداشتن هایت گفتم

 را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است

 

بقیه در ادامه مطلب

 



جمالت آفتاب هر نظر باد

ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

کسی کو بسته زلفت نباشد

چو زلفت درهم و زیر و زبر باد





آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست








انگشت نمای هر دو عالم بشوم

دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت

این فرض محال است که آدم بشوم











پشت این بـغض سنـگین

بیدی نشسته کــــه خیـــال میکرد

بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد …




وقتی نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی . . .









گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند

که انگارخدا در زمین کنار توست . . .





پرواز باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد

دلیل پرواز پر نیست ، زندگی قانون باورها و لیاقت هاست

و تو لایق هر آنچه بخواهی !






اگر خوبان عالم جمع باشند

یقینا نزد من تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند

تو در آن حلقه میدانم نگینی !








آه است خیابان به خیابان به لبم

از این همه بی تفاوتی در عجبم

تو مثل مسافری که دیرش شده است

من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !







اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم

اما دعایم همیشه همه جا با توست







نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه






از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت این سایت رو در چه حد می بینید؟
    بنر دوستان
    بنر خودم
    رز موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 905
  • بازدید سال : 14,416
  • بازدید کلی : 77,685
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم - 1393/10/09
    سلام وقت بخیر اگه ...
  • دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 - 1393/09/07
    باسلام خدمت شما مدیر ...
  • پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه - 1393/08/26
    با سلام خدمت شما این ...
  • سامانه پیامک - 1393/07/02
    با سلام خدمت شما مدیر ...
  • سامانه پیامک - 1393/04/20
    با سلام خدمت شما مدیر ...