loading...
رز موزیک _ همراه با عشقولانه
عرفان بازدید : 69 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
این روزهــــــــــــــا

حس می کنم جایی را تنگ کرده ام!

جایـــــی در قلــــــــب تــــو برای آمدن دیـــــــگری




این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدم ها

بازی با احساسات است


بقیه در ادامه مطلب






چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدم هــا

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی !





زندگی بازی گرفتن دیگران نیست

که روزی عاشقش باشی و روزی قاتلش






بیچاره دلم با دیدنت باز هم لرزید

نمی دانست تو همان بی وفای دیروزی

بیچاره دل است عقل ندارد





رابطه ای که توش اعتماد نیست

مثل ماشینی می مونه که توش بنزین نیست

تا هر وقت که بخوای می تونی توش بمونی

ولی تو رو به جایی نمی رسونه‬ !





آهای مرغ عشق

فخر نفروش

معشوق تو هم به لطف قفس است که وفادار مانده





مـثـل تـــار مــوهـــایـش ایـن بـــار

دوسـتـت دارم هـــایـــم را

پـشـت گـوشـش انـــداخـــت

و  رفــت !





بی خودی به خودت زحمت نده

این بذرهای تنفــر که در دلم می کاری

هرگــــز جوانه نخواهد زد






در این سو دلی نگران مشغول یادت

آن سو

تــــو

با دیگری




مــَـن بـی تــو

شعـــر خــواهــم نــوشت

تـــو بــی مـَـن چــِـه خــواهــی کــــرد؟

اصـــلا” یــــادت هَستـــ کــِــه نیستــَـم ؟




حرف می زنی اما تلخ

محبت می کنی ولی سرد

چه اجباری است دوست داشتن من ؟




این روزهــــــــــــــا

حس می کنم جایی را تنگ کرده ام!

جایـــــی در قلــــــــب تــــو برای آمدن دیـــــــگری




می آیی . . . می روی . . . و فقط یک سلام

و گاهی یک خداحافظی . . . نه . . . این انصاف نیست

من و یک دنیا عشق . . . تو و یک دنیا بی تفاوتی




این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدم ها

بازی با احساسات است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت این سایت رو در چه حد می بینید؟
    بنر دوستان
    بنر خودم
    رز موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 730
  • بازدید سال : 14,241
  • بازدید کلی : 77,510