loading...
رز موزیک _ همراه با عشقولانه
عرفان بازدید : 86 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک

که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم



در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست


بقیه در ادامه مطلب






آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست




تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم




در کنار تب تنهایی خویش
یاد تو مرهم بالین من است





در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست




از این نامهربونی ها دارم از غصه می میرم

تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم




هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد





می دونست دلم اسیره ولی رفت

می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست

می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت

غم اون تو دل نشسته ولی رفت





تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست




آدمهای خوب از یاد نمیرن  از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن





این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم




یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند




تنها یک تنها می داند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست





این روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند

فقط خلوتت را می شکنند




فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه

وقتی از درون تنهایی …




یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …

زندگی رقص واژگان است …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت این سایت رو در چه حد می بینید؟
    بنر دوستان
    بنر خودم
    رز موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 912
  • بازدید سال : 14,423
  • بازدید کلی : 77,692
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم - 1393/10/09
    سلام وقت بخیر اگه ...
  • دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 - 1393/09/07
    باسلام خدمت شما مدیر ...
  • پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه - 1393/08/26
    با سلام خدمت شما این ...
  • سامانه پیامک - 1393/07/02
    با سلام خدمت شما مدیر ...
  • سامانه پیامک - 1393/04/20
    با سلام خدمت شما مدیر ...