loading...
رز موزیک _ همراه با عشقولانه
عرفان بازدید : 101 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو، خورشیدوار

 

 

دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر

 

بقیه در ادامه مطلب

 



کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .




او راحت از من گذشت

خدایا از او راحت نگذر …






قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود





قانون جاذبه را سیب کشف کرد

وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !





از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !





با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …






تو را دارم ای گل جهان با من است

تو تا با منی جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است





اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید





عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو، خورشیدوار




دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر





امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد

همیشه هستی … همین حوالی





به دلم نشستی ولی دو زانو !

معذب نباش

برو عقب قشنگ تکیه بده

پاهاتم دراز کن

این دل فقط جای توئه








باور کن “من” تنهاترین ضمیر دنیاست

و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون “ تو ” را دارد . . .








ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ

ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ

ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت این سایت رو در چه حد می بینید؟
    بنر دوستان
    بنر خودم
    رز موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 795
  • بازدید سال : 14,306
  • بازدید کلی : 77,575